مقالات و اخبار

ورود فیابیلا به بازار لاک ناخن برزیل

فیابیلا، گروه فرانسوی با بیش از 40 سال سابقه در زمینه تولید لاک ناخن، چندی پیش کارخانه جدیدی در سائو پائولو، برزیل افتتاح کرد. هدف از این سرمایه گذاری، ارائه پاسخی کیفی برای پویایی بازار لاک ناخن در برزیل و در کل آمریکای لاتین می باشد. پیئر و آلکساندر میاسنیک، مدیران این گروه، توضیحاتی برای ما شرح دادند.

افتتاحیه این کارخانه جدید که دوازدهمین کارخانه تولیدیست، نشان دهنده پتانسیل قوی بازار برزیل می باشد. این کشور که اولین بازار جهانی لاک ناخن به شمار می رود، پویایی بسیار بالایی دارد. پیئر میاسنیک، رئیس این گروه، می گوید: “برزیل می بایست به زودی از نظر ارزشی در جایگاه اول قرار بگیرد، زیرا قیمت واحد لاک ناخن در این کشور بسیار پایین است.” این موقعیت در آینده با جستجوی مصرف کنندگان برای محصولاتی با کیفیت بیشتر همراه خواهد بود.  آلکساندر میاسنیک، مدیر کل، اظهار داشت: “بازار از نظر عرضه و بازاریابی رشد کامل ندارد. به همین دلیل پتانسیل زیادی برای عرضه نوسازی شده، کیفی، متنوع و فنی در آن وجود دارد.”

فیابیلا به عنوان تنها تولیدکننده این حوزه که در برزیل واحد تولیدی دارد، می تواند برای سرمایه گذاران بزرگ برزیلی و برندهای جهانی لوازم بهداشتی که در حال ورود به بازاری عاری از متخصص بسته بندی سفارشی لاک ناخن هستند، بهترین انتخاب باشد.

 

علاوه بر این، تولید کننده می تواند از این فرصت برای برجسته کردن دانش فنی و فناوریهای خاص خود استفاده کند. آخرین تغییر Sun Prodigy که در جشنواره Cosmoprof سال 2018 به نمایش گذاشته شد، نمونه بارز این موضوع است. فیابیلا که یکی از پیشگامان فرمولهای ترکیبی است، سالهاست که تلاش می کند از طریق بهبود بخشیدن عملکرد خود، بدون هیچ اشکال یا عوارضی به ژل دائمی لاک ناخن دست پیدا کند. محلول دارای حق امتیاز Sun Prodigy حاصل این فناوریست. این فرمول که از ساخت یک الیگومر خلاق به دست می آید، در حضور پرتوهای طبیعی فرابنفش خورشید پلیمریزه شده، مقاومت بالا پیدا کرده و درخشش خود را بیش از یک هفته حفظ می کند.  آن یک محصول سه جزئیست: لایه چسبناک اول، لایه رنگی، و لایه سوم و بیرونی که به پرتوهای خورشید حساس است. هر کدام از این محصولات خاص را می توان جداگانه نیز استفاده کرد.

به گفته آلکساندر میاسنیک: “بازار برزیل بسیار خاص است. خانم ها اغلب به سالن های زیبایی می روند و این لاک ناخن در آنجا قطعا قابل تهیه است. اما به تدریج شاهد محبویت روتینهای خانگی نیز هستیم. علاوه بر این، آنها به هیچ وجه به لاک ناخن نیمه-دائمی روی نیاورده اند، در حالی که انتظار مصرف کننده بیشتر بر دوام زیاد و درخشش متمرکز است. محصولات داخلی اغلب حساسیت زا هستند و کیفیت محصولات جهت پیشگیری از بروز حساسیت نیز برای مصرف کنندگان مهم است. در نتیجه، محلول ما می تواند از هر جهت آنها را متقاعد کند.”

توانایی تولیدی عالی و انعطاف پذیر

کارخانه تولیدی جدید مساحتی حدود 15 هزار متر مربع اشغال کرده است، از جمله ساختمانهایی با وسعت 8 هزار مربع که قابلیت تولیدی آنها 20 تن در روز است. 8 خط پُر کنی و بسته بندی نیز در این ساختمانها وجود دارد که سه عدد از آنها مشغول به کار هستند. دو عدد از آنها این تابستان قابل بهره برداری خواهند بود و سه عدد دیگر نیز به زودی شروع به کار خواهند کرد. این کارخانه شامل آزمایشگاه تحقیق و توسعه ای جهت کنترل مواد خام و محصولات نهایی نیز هست و خدمات و انعطاف پذیری بالایی برای مشتریان عرضه می کند. آلکساندر میاسنیک می گوید: “فیابیلا می تواند نیاز تمامی قسمتهای بازار را همیشه با کیفیت بهتر برآورده کند، بماند که جایگاه یابی قیمت آن چیست. محدوده قیمت اینجا بسیار وسیع است، می تواند چیزی بین 3 تا 20 رئال باشد و فرمولها همیشه ایمن نیستند.” وی در ادامه اضافه می کند: “عرضه ما برای سرمایه گذاران بزرگ نیز بسیار متنوع است. تقاضای آنها می تواند چیزی بین لایه های بی رنگ اولیه تا محصولات نهایی باشد. انعطاف پذیری ما یک مزیت است.”

این دو مدیر در پایان اولین سال فعالیت خود نتایج مثبتی از سرمایه گذاری های بزرگ خود گرفته اند. به گفته رئیس این گروه: “ما اکنون مشغول همکاری با شرکتهای بزرگ برزیلی و در کل آمریکای لاتین هستیم. جهانی شدن برندهای داخلی نقش مثبتی را ایفا می کند: ما محصولات با کیفیتی برای آنها تامین می کنیم که می توانند بدون ریسک در سراسر جهان پخش کنند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *